Білосніжка і мисливець - жахи індустрії кіно


Перш за все треба сказати, що локалізована назва фільма - тупість і розлучення.Прокатники дурним і недалекоглядним чином спробували заманити тих глядачів, які ще пам'ятають про перший фільм онлайн, вирішивши не думати про те, наскільки це нелогічно і що люди, що виходять із залу, частково будуть розчаровані саме відсутністю серед головних героїв самої Білосніжки. Вона, звичайно, мимохідь вписана в сюжет, але з'являється в кадрі на секунду і лише потилицею. Та й сама історія не про неї, врешті-решт.

Хоча за великим рахунком у цих жахах є проблеми серйозніше, і всі вони випливають з драматичної історії, що почалася ще з того, що Крістен Стюарт закрутила роман з режисером першої частини, що в підсумку вилилося в скандал, зради, розлучення, публічні виправдання і, зрозуміло, втеча в усі сторони. Але «Юніверсал» все одно страшно хотіла зробити з цього франчайз, тому виписала для сценарію і режисури Дарабонта Френка. Той щось робив півроку - і втік. Після цього сценарій, очевидно, так і залишився в напівготовому вигляді, а режисером терміново призначили супервайзера спецефектів і за сумісництвом режисера другої команди з першої «Білосніжки» - якраз в Голлівуді стало модним довіряти жахи подібним людям.

Якщо одні ноунейми можуть зробити надуспішні жахи онлайн «Мир Юрського періоду» чи «Джон Вік», то інші роблять більш звичний набір картинок, і погано розуміють, наскільки глибока і багатопланова робота режисера. Ніколя Троян, мабуть, з останніх. Він явно в першу чергу постановник спецефектів: якщо автор оригіналу любив деталі і більше покладався на щедрі декорації, шикарні костюми та іншу натуру, а хромакей у нього був акуратний, без надмірностей, то новий режисер не знає нічого, крім зеленого екрану і намальованих іграшок. Він з пристрастю вставляє в фільм необов'язкових комп'ютерних білочок, черепах і решту тваринного світу, влаштовуючи натуральний зоопарк, замість того, щоб займатися акторами і розкривати персонажів. Йому наплювати на костюми, тому вони погано виглядають буквально на всіх, і на декорації, так що в результаті вони абсолютно стерильні і позбавлені смаку, якщо взагалі не намальовані.

При цьому фільм онлайн перша «Білосніжка» багато в чому вигравала через цілісність концепту: на основі казки робили брудну, трошки брутальну фентезі в дусі «Володаря кілець», і ця форма була впевнено витримана до кінця. Другий же фільм качає з боку в бік - то «Хоббіт», то «Золотий компас», то «Мисливці на відьом», то гламурне уявлення в дусі «Малефісент». Одні суцільні дежавю, чого раніше не було. Ніякої цінності взагалі.

А тут ще зі сценарієм не пощастило фільму. Хоча Мисливця і зробили головним, а йому на додачу записали колись мертву дружину і Снігову королеву, все одно від спадщини оригіналу чомусь вирішили не позбуватися, і дуже даремно. Очевидно, босам «Юніверсал» здавалося життєво важливим затягнути Шарліз Терон назад, хоча б заради пари епізодів. У підсумку вона з'являється тільки в пролозі та фіналі, але під її повернення будується вся історія.

Після довгого початку, що пояснює жахи та поганий настрій Снігової королеви і пропажу дружини Мисливця, всі різко переходять на коротку погоню за чарівним Дзеркалом, а потім раптово замикаються в одній кімнаті на півгодини, де з'ясовують стосунки і б'ють один одному морди. Кінець.

Формально цей фільм працює як приквел і одночасно сіквел «Білосніжки», але сюжету в середині так мало, а персонажні лінії такі короткі і бідні, що все це більше нагадує зайві пролог і епілог до першої частини. Грати акторам абсолютно нічого, кажуть вони банальності, а мучаться як підлітки. Спасибі, що Хемсворту написали кілька жартів, інакше дивитися за боротьбою романтично налаштованих суперсолдатів з ображеними на психопатку було б нестерпно.

Матеріал взят з сайту: http://ukrainefilm.com/.

Популярное:

Фотогалерея


Мы в Facebook