Готель та корпоративний стиль: лише гармонія

Повноцінний розвиток готельного бізнесу неможливий без розробки та дотримання корпоративного стилю.

korporativnyj stil

Кожен готельєр повинен сформувати у своєму закладі колоритну атмосферу, адже саме за нею відвідувачі оцінюють рівень сервісу та формують загальні враження від закладу. Розробку корпоративного стилю, як правило, довіряють спеціальним брендинговим агентствам, які на основі технічного завдання створюють неповторні “фішки”, здатні привернути увагу клієнтів до готелю замовника. Розпочати необхідно саме зі спецодягу та текстилю. Наприклад, на сайті https://grehori.com/ можна замовити дійсно унікальні комплекти з неповторним дизайном.

Різновиди одягу

Чи бачили ви, аби у хорошому готелі працівники ходили у звичайному одязі? У нинішніх умовах це практично неможливо. Навіть працівники хостелів стараються перейняти досвід більш масштабного та конкуруючого бізнесу. Персонал закладу повинен використовувати власний спецодяг, що повністю відповідає корпоративному стилю.

Стандартних комплектів вже недостатньо. Можна, звичайно, купити уніформу та додати фірмові нашивки, але у такому випадку відвідувачі навряд чи будуть відчувати турботу про себе. Над вирішенням цього питання працюють спеціальні ательє.  Але пам’ятайте, що всю уніформу необхідно розділити на три категорії.

  1. Для служби розміщення та адміністраторів. Саме вони зустрічають відвідувачів на вході. Важливо, аби їхня уніформа відображала корпоративний стиль, ідеально виглядала, при цьому не була надто дорогою.

  2. Для покоївок та прибиральниць. Вони демонструють турботу про кожного клієнта, тому їхня уніформа повинна бути лаконічною, але при цьому ще й зручною, оскільки саме вони виконують левову частку фізичної роботи.

  3. Для технічного персоналу. Мало хто звертає увагу на сантехніків, електриків та інших технічних працівників у штаті готелю. А дарма – вони також можуть доповнювати корпоративний стиль бренду.

Як бачимо, у корпоративному стилі важлива кожна деталь. Саме тому при його розробці необхідно приділяти увагу уніформі, адже саме вона підкреслює турботу про клієнта, формує позитивні емоції від перебування.

Популярное:

Фотогалерея

Мы в Facebook