5 кроків до мистецтва володіння переговорів


peregovoryСвіт був би зовсім іншим, якби всі робили так, як ви того хочете. Було б дуже добре, якби всі навколо відчували ваші думки, почуття і бажання. Але життя влаштовано зовсім інакше і вам необхідно навчитися домагатися бажаного за допомогою переговорів.

Під час переговорів ні одна сторона не може тримати все під контролем. Найкраще, коли всі знаходяться в рівних умовах.

Тим не менш, кому-то одному хочеться перемогти і взяти все в свої руки. Газета «Робота і Навчання сьогодні» пропонує п'ять кроків, які допоможуть виглядати краще під час переговорів.

1. Встановіть зв'язок

Мудрі люди, в першу чергу, налагоджують контакт. Це дозволяє людям відчувати себе більш комфортніше поруч з вами. Правда, ця порада часто ігнорують, вважаючи, що відчуття під час переговорів повинні виникати самі по собі. Не забувайте, що краще бути відкритим і щирим. Чесність, прямота і почуття власної гідності є невід'ємною частиною і основою, на якій повинні бути побудовані конструктивні переговори.

Вам буде набагато простіше вести переговори, коли інша сторона поважає вас не тільки в якості підприємця, але і як людини. Довіра – ключ до успішних переговорів.

2. Будьте щирим

Набагато краще, якщо ви покажіть всім свої позитивні якості, але це має бути щиро. Не варто недооцінювати здатність інших людей відчувати, ким ви є насправді. Вам навряд чи вдасться приховати лицемірство, схильність до маніпуляцій і скритність. У той же час, ви відразу зможете зрозуміти, якщо з вами не відверті, намагаються щось приховати. Нещирість є однією з найбільших проблем під час переговорів.

3. Зосередьтеся на взаємній вигоді

Вигідна для всіх ситуація є єдиним способом зробити все на відмінно. Якщо напередодні переговорів ви думаєте тільки про себе, то це жахливо. Ви повинні пам'ятати, що це всього лише робота, яка однаково для всіх важлива. Майте на увазі, що якщо ділити все на чорне і біло (виграш-програш), то мислення стає обмеженим. Творчий підхід має дуже велике значення для хороших переговорів.

Читайте також:

Робота у Польщі

У кінцевому рахунку всі учасники переговорів повинні залишитися по одну сторону барикад. Ви хочете бути хорошим працівником, тому намагайтеся не загрузнути в дрібницях. Тримайтеся подалі від неприємних ситуацій.

4. Ведіть себе, як доросла людина

Не забувайте про те, що в кожному живе дві сутності: дорослий і дитина. Доказом цього є ситуації, коли під час серйозної ділової зустрічі хтось починає вести себе по-дитячому, підбурює, а це негативно впливає на інших. Коли ви помічаєте подібне, не забувайте, що кожен може вийти з рівноваги. Будьте своєрідним якорем і прикладом поведінки дорослої людини. Допомагайте людям повернути рівновагу. Ведіть себе гідно, подаючи приклад іншим. Не сперечайтеся і ставитеся з розуміння до всіх.

5. Дотримуйтеся певного тону бесіди

Ніколи не забувайте, що всі переговори мають певну тональність. Не порушуйте її. У деяких ситуаціях варто тримати язик за зубами. Завжди пам'ятайте про те, що недовге мовчання може сказати набагато більше гучних фраз. Дайте собі та іншим час, щоб осмислити сказане. Нікого не квапте. Спробуйте відчути настрій всіх що беруть участь в переговорах, в тому числі і себе.

Висновок

Використовуючи ці принципи на практиці, ви зможете стати ближче до мистецтва володіння переговорів. Переговори – це рушійна сила відносин. Підтримуючи добрі стосунки, кожен учасник переговорів може виграти. Часто під час переговорів підписуються договори, які передбачають тривалу співпрацю і саме в цей час ви заробляєте певну репутацію.

Оволодівши мистецтвом переговорів, ви заслужите репутацію ділового серйозної людини. А це відкриє перед вам більше можливостей в майбутньому.

Популярное:

Фотогалерея


Мы в Facebook