Опалювачі для машини і турбокомпресори

Обігрів автомобіля в холодну пору року - це дуже важливий момент, тому що без належного опалювального обладнання буде важко запустити двигун, як на бензиновому, так і на дизельному паливі.

car hiter

Саме тому багато автовласників вважають за краще встановлювати на свої автотранспортні засоби автономний автомобільний обігрівач.

Особливості автомобільних опалювачів

Пристрої для обігріву можуть бути самими різними, так як сучасні виробники подбали про те, щоб кожен власник машини зміг вибрати для себе найбільш ефективний варіант опалення двигуна і салону легкового або вантажного автомобіля.

· Повітряні опалювачі призначені в основному для обігріву слона машини, так як даний пристрій працює за принципом фена. Воно забирає холодне повітря ззовні, підігріває його і направляє за допомогою вентилятора в салон машини.

· Рідинний обігрівач різних модифікацій є більш універсальним пристроєм, так як може працювати на різному виді палива, що дозволяє використовувати його в широкому діапазоні. Такий обігрівач може забезпечити не тільки передпусковий прогрів робочих елементів двигуна, а й опалювати салон машини.

· Якщо необхідно обігрівати тільки паливну систему дизельних автомобілів, то тут незамінними будуть бандажні і проточні опалювачі. Бандажний пристрій легко монтується на фільтр тонкої паливної очистки і прогріває пальне за 5 хвилин, що дозволяє легко завести автомобіль. Проточні автомобільні опалювачі є додатковими елементами паливної системи і встановлюються перед фільтром очищення палива. Включаються автоматично, якщо температура пального на вході опускається нижче + 5°С.

· Електричні обігрівачі можуть використовувати і для дизельних і для бензинових двигунів, встановлюються в систему охолодження і працюють від мережі в 220В. Дані пристрої вважаються найбільш простими і економічно вигідними.

Чому ламається турбіна

Турбокомпресор є досить потужним і надійним агрегатом, тому сам по собі він не може вийти з ладу. Цьому передують різні причини, які виникають у міру експлуатації машини.

· Недолік мастила в системі призводить до швидкого зносу деталей турбіни, які тісно контактують один з одним;

· Неякісне або забруднене мастило забиває фільтри і також негативно впливає на роботу пристрою;

· Сторонні предмети, що потрапляють всередину турбіни, призводять до руйнування металевих деталей пристрою, таких як лопаті ротора, підшипники, корпус тощо;

· Перегрів пристрою за рахунок високих температурних режимів або вимикання двигуна без достатнього охолодження призводить до появи окалини, коксування мастила і появи іржі на підшипниках. У складних ситуаціях відбувається деформація впускного фланця турбінної кришки.

Якщо турбіна не підлягає ремонту, купити турбокомпресор можна на сайті інтернет-магазину «Майстер Сервіс».

Популярное:

Фотогалерея

Мы в Facebook