Андрій Пустовойтенко, керівник Східного макрорегіону Укртелеком
На сході України забезпечення стабільного зв’язку для місцевих жителів та бізнесу є не просто технічним завданням, а важливою місією Укртелеком у підтримці людей у цей складний час.
Ми поспілкувалися з керівником Східного макрорегіону (Харківська, Сумська, Чернігівська та Полтавська області) Андрієм Пустовойтенком про роботу його команди та досягнення в умовах війни.
Андрію Вадимовичу, як Ви і Ваша команда адаптували роботу в нових умовах?
Найбільшим викликом для мене та моєї команди є робота в умовах безпосередньої близькості до лінії бойових дій. Війна суттєво вплинула на підхід наших колег до роботи. Ті, хто залишився в таких містах, як Суми, Харків, Чернігів, віддаються своїй справі сповна, часто ризикуючи власною безпекою. Їхня стійкість і готовність долати труднощі підкреслюють справжню відданість роботі. Колеги адаптувалися до життя в умовах постійних загроз і блекаутів, зберігаючи при цьому патріотизм та високу працездатність.
Наша компанія цінує людське життя і здоров’я понад усе, тому всі завдання виконуються з урахуванням цієї пріоритетності.
Хоча труднощів не бракує, нам вдалося налагодити співпрацю зі спеціальними споживачами, військовими адміністраціями та підрозділами для забезпечення критично важливих послуг. Попри все, кожен член команди залишається зосередженим на нашій головній меті — підтримці клієнтів і партнерів, особливо в такі критичні часи.
Давайте більш детально поговоримо про результати роботи Східного макрорегіону Укртелеком. Адже умови надскладні через близькість до лінії фронту.
Попри постійні обстріли та загрозу життю, наша команда демонструє одні з найкращих показників серед усіх макрорегіонів Укртелеком. Ми досягаємо значних успіхів у підключенні абонентів до оптичних мереж, що є справжнім викликом в умовах війни. У 2024 році до оптичної мережі Укртелеком вже підключено понад 9 тисяч абонентів.
Обсяги будівництва нових оптичних ліній також одні з найбільших, і це враховуючи, що три з чотирьох наших філій розташовані на прикордонних територіях, безпосередньо поруч з агресором.
За 9 місяців 2024 у Харківській області було прокладено майже 270 км оптичних ліній, Сумській – 180 км, у Полтавській більше, ніж 230 км, а у Чернігівській області – вже 475 км. Загалом за три перші квартали цього року по всій Україні компанія побудувала 5500 км.
Також до кінця року заплановано будівництво нових оптичних мереж та покриття homepass на рівні 116,9 тис. об’єктів. Так, станом на 1 жовтня вже збудовано 73 % від запланованої кількості у Східному макрорегіоні. Наприклад, у Полтавській області вже збудовано 96 %, у Сумській – 50 %, у Харківській – 74 % та 70 % у Чернігівській області.
Уточню, що homepass — це кількість домогосподарств або приміщень, які можуть бути незабаром підключені до мережі FTTH. Ці приміщення зазвичай розташовані в безпосередній близькості (до 100 метрів) від оптоволоконної інфраструктури.
Хочу наголосити, ці результати не були б можливими без стійкості та самовідданості наших співробітників. Вони працюють у надзвичайно складних, часто небезпечних умовах, щоб забезпечити якісний зв’язок для наших клієнтів. Кожен день, попри ризики, ми продовжуємо будувати, модернізувати мережі та підключати нових абонентів, доводячи, що навіть під час війни можливий розвиток і стабільність.
Опишіть за можливості, як наразі працює компанія на прифронтових/прикордонних територіях.
Укртелеком відновив діяльність у звільнених від ворога населених пунктів Сумської, Харківської, Чернігівської областей. Ми відремонтували обладнання, подекуди замінили його та повторно запустили той обсяг послуг, який був до початку повномасштабного вторгнення.
Наразі компанія підтримує стабільність доступу до зв’язку, вчасно обслуговуючи лінії зв’язку, проводячи поточні та аварійні відновлювальні роботи.
Розкажіть, будь ласка, детальніше про взаємодію з державними установами/службами під час відновлення на зруйнованих чи пошкоджених об’єктах, лініях.
Укртелеком дотримується спеціально розробленої процедури для ситуацій, коли пошкодження мережі сталося через ворожий обстріл. Так, спочатку на місці події працює поліція, ДСНС, військові. Після їхнього обстеження і надання дозволу, бригади зв’язківців можуть виїхати та приступати до відновлювальних робіт.
Ми завжди намагаємося полагодити лінії та обладнання в найкоротші строки, щоб відновити послуги для клієнтів. Проте іноді ремонт займає більше часу, ніж хотілося б. Адже безпека працівників Укртелеком та дотримання протоколів від державних служб наразі в пріоритеті.
Що підтримує Вашу команду в такі важкі часи?
Це складне питання, адже багато наших працівників залишилися в регіоні, тоді як їхні сім’ї були змушені переїхати в безпечніші місця через загрозу. Проте найцінніше для нас — це відчуття єдності команди, коли всі поділяють ризики та тривоги. Бути поруч із колегами, разом працювати й підтримувати одне одного в цих непростих умовах — ось що надає сили продовжувати.
Також я часто спілкуюсь із працівниками особисто, відвідуючи підрозділи та проводячи зустрічі на місцях. Це дуже важливо сьогодні, адже живий контакт і відчуття, що керівництво разом з ними, допомагають підтримувати моральний дух команди й впевненість у тому, що вони не самі в цій боротьбі.
Нас всіх об’єднує спільне прагнення до Перемоги, тому кожен робить все можливе задля її наближення. Так, деякі наші колеги беруть участь у доставці гуманітарних вантажів. Звісно, підтримуємо колег-зв’язківців, які зараз захищають країну, співпрацюємо з волонтерськими організаціями тощо. Усе це — наш внесок у майбутню Перемогу.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.