Через кібератаку на «Укрзалізницю» квитки на потяги поки не можна купити онлайн, вони продаються у касах

Онлайн-системи «Укрзалізниці» зазнали масштабної кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Про це повідомляє «Укрзалізниця»

Фахівці компанії тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.

«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками», – йдеться у повідомленні.

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними, і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі.

«Квитки продаються через каси. Ми посилюємо каси персоналом, розширюємо графіки роботи. На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн). У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу, прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (перепрошуємо наперед, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх)», – інформує «Укрзалізниця».

Якщо пасажири планують подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня, то їх просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.

«Укрзалізниця» обіцяє проінформувати відразу після відновлення онлайн-сервісів.

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на  [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Заявка на повернення буде оброблена протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело

Новости Сумы