Департамент соцзахисту: куди звертатися під час повітряної тривоги? | Новини Сум

Департамент соціального захисту населення нагадує про канали комунікації з його фахівцями у випадку повітряної тривоги.

Під час сигналу «Повітряна тривога» приймання громадян у департаменті тимчасово припиняється. Натомість зв’язатися з фахівцями можна в інший спосіб.

Консультації надаються за телефонами:

  • (050)4078199, (050)4078002 – оформлення документів на державну допомогу, субсидію, пільги на оплату ЖКП, постановка на облік внутрішньо переміщених осіб та оформлення допомоги на проживання;
  • (050)4078117 – виплата державної соціальної допомоги, компенсацій;
  • (050)4078127 – оформлення посвідчень багатодітних сімей, розв’язання питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами, отримання гуманітарної допомоги;
  • (050)4078384 – забезпечення технічними засобами реабілітації, реабілітація дітей з інвалідністю, направлення до інтернатних установ, питання соціального захисту захисників України та членів їхніх сімей, санаторно-курортне лікування, оформлення документів на матеріальну допомогу.

Також можна надіслати повідомлення на електронну адресу або у месенджер Facebook.

Бланки заяв, декларацій та зразки їх заповнення доступні для друку на сайті департаменту.

Особи, які оформляють щомісяця з 1 по 5 число документи на компенсацію за проживання ВПО за програмою «Прихисток», можуть направляти заяву на електронні адреси: [email protected] та [email protected].

Інформаційні ресурси департаменту, де можна ознайомитися з актуальною довідковою інформацією: сайт, сторінка у Facebook, Телеграм-канал.

Джерело

Новости Сумы