Як дистанційно звернутися в Сумський водоканал? | Новини Сум

Більшість питань, дійсно, можна вирішити дистанційно, без особистого відвідування служб підприємства.

Наприклад, можна подати онлайн-заявку для ліквідації аварійної ситуації, перевірки якості води, перерахунку та повірки лічильників води, опломбування/розпломбування лічильників, переоформлення договору, отримання довідки про заборгованість та консультації  з багатьох питань.

Тож у водоканалі нагадують актуальні канали зв’язку:

Телефони: з питань абонентського обслуговування дзвоніть до операторів: 700-156; 050 342-34-48; 700-157; 050 342-31-38; 700-158; 050 447-40-42; 067 576-10-56

Viber, Telegram: надсилайте повідомлення за номерами: 050 307-63-97 або 067 548-20-78 (для фізичних осіб) та 050 396-38-91 (для юридичних осіб).

Обов’язково вказуйте контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок

Електронна пошта: надсилайте звернення на електронну адресу [email protected] (для фізосіб) та [email protected] (для юросіб)

Офіційний сайт водоканалу: залишайте онлайн-заявку на вебсайті підприємства vodokanal.sumy.ua в розділі «Задати нам питання» або «Зворотний зв’язок»

При витоках води та перевірки її якості телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби: 050 407-81-10, 067 548-21-12.

Секретар водоканалу відповість вам за номером: 700-181.

Письмово можна звернутися за адресою: 40009, Суми, вул. Білопільський шлях, 9.

Джерело

Новости Сумы