Інтерактивний календар: як додати родзинку корпоративним товарам?

Пам’ятаєте, як у фільмах про Гаррі Поттера буквально оживали картинки в газетах? Ви можете зробити те саме: магія поза Гоґвортсом існує. Реалізувати це просто: наприклад, достатньо замовити календарі з логотипом і QR-кодами в компанії VIP-Print. Навіщо це та як із цим працювати — далі.

Як працює інтерактивний календар?

Робота інтерактивного календаря доволі проста й не потребує специфічних технологій. Є кілька ідей, як це можна реалізувати:

  • QR-код або AR-маркер — застосовують на кожній сторінці (кожен тиждень або місяць), зісканувати їх можна за допомогою звичайної камери на смартфоні;
  • посилання на інтерактивний контент — це можуть бути відеопривітання, атмосферні підбірки, квести тощо;
  • перехід на сайт чи спеціальну пропозицію — код може спрямовувати на сторінки з акціями, презентаціями, персональними знижками.

Тут є місце і для додаткового функціоналу. Наприклад, на окремі дні «ховайте» святкові подарунки чи промокоди, які будуть активні саме в цей проміжок часу, — так можна вітати партнерів із професійним святом, клієнтів — із Новим роком.

Навіщо використовувати інтерактивний календар?

Насамперед брендовані продукти з AR-елементами створюють WOW-ефект. Ви можете виділятися серед конкурентів і вразити клієнтів. До того ж календар забезпечує багаторазову взаємодію, що може підвищувати лояльність.

Отже, інтерактивний календар — ідеальна можливість сподобатися клієнтам. Не ігноруйте шанс зацікавити аудиторію.

Новости Сумы