РОЗПОЧАТО ПРОЦЕС ВІДБОРУ ВИКОНАВЦЯ ПОСЛУГ НА ВИВЕЗЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ

3 лютого 2025 року відбулося засідання виконавчого комітету міської ради, на якому обговорювали порядок проведення конкурсу з визначення виконавця збирання та перевезення побутових відходів.  Начальник управління житлово-комунального господарства та містобудування Анастасія Третяк доповіла про необхідність проведення конкурсу відповідно до законодавчих вимог. Вона наголосила на важливості вибору компетентного підрядника, який забезпечить якісне вивезення сміття та підтримання чистоти в громаді.  Основні рішення, ухвалені на засіданні:  Затверджено Положення про конкурс, яке регламентує порядок відбору підприємства для надання послуг зі збирання та перевезення відходів.  Сформовано конкурсну комісію, до складу якої увійшли представники міської ради, управління ЖКГ, юридичного відділу та інших дотичних служб.  Оголошено ключові критерії відбору, серед яких:

  •  наявність необхідної техніки та матеріально-технічної бази,
  •  дотримання екологічних норм та санітарних вимог,
  •  економічно обґрунтовані тарифи,
  •  досвід роботи у сфері управління відходами.

 Продовжено чинний договір на вивезення відходів до моменту укладення нового контракту з переможцем конкурсу.  Що далі?  Офіційно оголошено конкурс та розпочато прийом заявок від підприємств, що бажають взяти участь у відборі. Подача документів до 06.03.2025 року. Усі деталі за тел.: 2-25-20.

Джерело

Новости Сумы