Сьогодні, 26 квітня, зафіксували масштабний збій у роботі онлайн-сервісів «Дія» «Ощадбанк» та «Нова пошта».
Про це повідомляють користувачі.
Зокрема у «Дії» під час входу у додаток з’являється напис: “На жаль, сталася помилка”. Співзасновник monobank Олег Гороховський спершу припустив, що це наслідки хакерської атаки на один із великих дата-центрів. Наразі хакерська атака, за його словами, не підтвердилася.
У Київській міській держадміністрації розповіли про технічний збій в «Ощадбанку». Через нього тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.
Сайт доставки «Нова пошта» також не працює. Голова підкомітету Верховної Ради з питань безпеки у кіберпросторі Олександр Федієнко написав, що, ймовірно, не працює дуже великий інфраструктурний обʼєкт, який обслуговував фінансові установи, поштового перевізника та інші компанії. Депутат додав, що це не хакерська атака, а технічний збій через людський фактор.
Фото зі сторінки авторизації у «Дії»
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.