У сервісах «Дія», «Ощадбанк» та «Нова пошта» зафіксували збій

Сьогодні, 26 квітня, зафіксували масштабний збій у роботі онлайн-сервісів «Дія» «Ощадбанк» та «Нова пошта».

Про це повідомляють користувачі. 

Зокрема у «Дії» під час входу у додаток з’являється напис: “На жаль, сталася помилка”. Співзасновник monobank Олег Гороховський спершу припустив, що це наслідки хакерської атаки на один із великих дата-центрів. Наразі хакерська атака, за його словами, не підтвердилася.

У Київській міській держадміністрації розповіли про технічний збій в «Ощадбанку». Через нього тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. 

Сайт доставки «Нова пошта» також не працює. Голова підкомітету Верховної Ради з питань безпеки у кіберпросторі Олександр Федієнко написав, що, ймовірно, не працює дуже великий інфраструктурний обʼєкт, який обслуговував фінансові установи, поштового перевізника та інші компанії. Депутат додав, що це не хакерська атака, а технічний збій через людський фактор. 

Фото зі сторінки авторизації у «Дії»

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело

Новости Сумы